Friday, May 6, 2011

Betul ker???


Antara nak percaya atau tidak...masih berbelah bagi. tapi benda ni dah 2x kali berlaku.@ mungkin semuanye hanya sebuah kebetulan atau pn takdir telah tertulis???
mmg masih menjadi sebuah persoalan...
Ceritanya macam ni...a few a weeks ago..sy dgn kwn sy CIK IZATUL HUDA ingin menghilangkn rasa stress dan ingin lari seketika dari memikirkn hal2 sekolah.so,kami decide mau ke pantai untuk menghirup udara yg segar,sambil2 belari2x digigi pantai...tp x berlari pn...korum x cukup lah....dh lama x dengar ombak bernyanyi...wow sweet melodykn....
nk dijadikan cerita, duk tgh berbual2 ngan Cik huda tu, tgn saya ni mmg gatal duk snap jer pic...digicam mmg sentiasa dlm handbeg !!!....last pic adalah...TAU 3716 n TAV 6246....
ms snap pic tu, cik Huda kata..."x pyh la amik pic kete,org kata x elok...takut ada benda2x jd kt kete tu".....pastu saya balas" ala, berlambak jer i tgk org upload pic kete d internet tu..." huda kata , "btol,tp kita x th kesudahan slps pic tu di ambil"

erm...slps 2 minggu, otak dh jammed n kekadang x ley nk fokus...ms tu i sibuk urus budak2 hoki utk wakil KTU...i ni asyik dgn hoki jer kn....nk buat camne...
kejadian nyer berlaku,bila bdk2 ni dh hbis trainning...so,i nk balik skolah..ms nk reverse tu, i x perasan alarm myvi tu x berbunyi n akibatnya, pokok bunga kt SMTT tu jd mangsa TAU 3716...sib baik,pokok bunga tu bkn dlm pasu...klu x mmg parah jgk la MR Grey i tu...
ok stop situ....
smbung plop story pd pg Jumaat...Team KTU main sebelah pagi 1st game....so,semua jd kelam kabut...sbb aku yg lewat. ms sampai kt turf GB n turun kn budak2x ni, aku reverse MR Grey untuk beli ais....ms tu,the same thing happen. Alarm x keluar kn soundnyer....yg berbunyinyer adalah....DUMMMMMM....bontot MR Grey dh cium tiang lampu..so,sape nk jawab???
ms tu aku mmg stress gilerrrr....lampu blkang pecah begitu jg dgn skirtting nyer...dh terbayang2x...fulus mania keluar...adoi....

Selepas beberapa ketika..ms otak dan perasaan aku dh cool...Aku jd terfikir balik,kata2 cik huda hari tu....dan aku juga jd terimbau dgn kejadian thn 2009...aku ada snap pic MR Grey..lps beberapa ketika, aku terlibat ngan excident jgk...3 bulan la,MR Grey tu bertapa dekat bengkel...

jd BETUL KE semua ni ada kaitan dgn pic yg disnap tu???
siapa yg mampu jwb atau ada pengalaman yg hampir sama dgn saya???

4 comments:

  1. kebetulan yang menjadi tanda tanya kan.. :))

    ReplyDelete
  2. tu la psl...ko pernah terkena x?

    ReplyDelete
  3. kebetulan kot yana...xpernah perasan benda gini..nti nk perati kn la..huhu..mcm takot plok...

    ReplyDelete
  4. berhati2 la pabila pegang streng tu..makesure otak tengah center...klu lari tune hbis la...huhu

    ReplyDelete