Monday, June 20, 2011

Mabuk!


Aku ingat aku ni seorang yang kuat...haha...sebuah statement poyos dari aku...
rupanye x lah sekuat mana pun.
Pagi tadi sebelum start berkayak, bergerak pulang dari pulau kapas ke lagun kuala ibai ...aku breakfast dgn penuh selera. Makanan yang disediakan bleh thn sedapnyer,sampai habis 1 pinggan..tp aku dh agak,klu habis ni...mmg sesuatu akan berlaku kt tengah laut nanti.
dan jangkaan aku mmg tepat..
2 kali muntah....my kayak mate ckp,aku muntah dgn penuh berhemah...haha
ye la,nk muntah pn mintak izin..klu x mintak izin mau terkejut partner kt blakang aku tuh...
time pergi hari tu x der la muntah2x....ubat yg aku bwk plop ada dgn student n x dipulang2kn....
dan sekarang saat aku menaip ni....aku terasa macam berada dalam kayak...teroleng-oleng di bawa arus...hanyut + mabuk darat ....haha
okew..nk tido dulu....

No comments:

Post a Comment