Friday, December 31, 2010

Terkejut,mengejut dan dikejutkan....


Hari ni ada meeting lg..sambungan dr meeting2 yg sblmnyer...meeting kul 9.tp aku dgn malasnyer mau mendrivekn myviku itu...sunnguh hr ini sungguh malas..lgpn letih meround kota bharu dgn my best kwn Cik yanty sofia mareng pn x habis...En.Mamet..tq la sbb jd kami punye personal tourist guide...tp ms balik smlm,kami mkn langsat daa...huhuhu...n tq jgk utk mkn mlm exspress..hehe..

okew..kita smbung cerita yg kejutan aku dapat pg ni yg tarikhnyer 30 dec 2010...sampai disekolah kul 9.30 pg,aku trus masuk ofis..tp x sampai ke dlm la,just tgk kt pagehole kot2 ada surat ke...hny ada surat,kene btugas ms pendaftaran stdnt f1 on 5/1/11..ok x pe just do it la....tp masa masuk ofis tu,terserempak dgn cgu fadli..dok sok sek ngan cgu zaidi..dia dpt surat tukar..huhu..aik bila ms plak si fadli ni mtk tukar...tp aku aku ignore jer dorg..trus naik bilik guru. Sampai bilik guru,sekali lg terserempak dgn Si Zaidi ni.."yana,ko pn kene tukar ke Sahut kn?'..aku kata...'jgn nk mengarut la..x kn la"....dorg yg dlm bilik guru tu,tgk semacam dh kt aku. tetiba aku dpt msg dr Kak Sah..bgtau meeting kt Library...huhu

& aku lah org paling lmbt masuk meeting...selamba badakkn ;-))
...tetiba semua ahli meeting ucap tahniah n siap salam2 lg...apakehal ni...mesti perli aku lah ni,sbb kene jadi warden yg separu rela...aku buat derk jer la...tp bila bersalam ngan K.Sah mata dia berair daaa...huhuhu
n aku tgk my best pren Cik Pia tu...pn turut dilinangi air mata...x kn la aku jd warden pn dorg nangis..mcm x btol jer ni..last2 dorg tgk yg aku blur x th mende nih..Kak Nun pn bgtau la..."yana,awak th x?" tahu ape?...nm awak dh naik utk ditukar ke SAHUT....hooooooiiiiiiiiiiii....btol ke ni???...x percaya!!!!!!

meeting berlangsung tanpa aku dpt bg fokus pn...apsal tetiba nih??..mental aku terkejut..perut aku memulas..sume x kena la..kwn aku kt sblh pn..duk nanges x hbis2..bila tgk aku nangis!!!

owh my fren...dh setahun air mataku tdk gugur..tetiba hr ni,turun selebat hujan diluar library...
owh..betapa aku syg kn Brains ni...syg my student,syg my girls fren...(Cik Huda,Cik Pia n Cik siti)...syg samu kamo weeehhhh....x mboh tukarr....

okeh..aku kene bertenang dulu....6t aku smbung lgg....

No comments:

Post a Comment