Thursday, January 20, 2011

sekarang dh ok....

selepas episod air mata di library,hujan masih lg turun membasahi bumi..
tp, hujan air mata aku telah reda...lps tu,aku call pengetua.tp,bila talian disambung oleh celcom,mulutku tidak bisa berkata2...speachless la pulok....adoi la...pengetua ckp,x pe kita jumpa kt skolah la,tgk mcm mn...kwn2 yg lain suh buat surat rayuan utk stay kt BRaInS..aku balik umah, n fikir2..nk pergi atau tak ke SAHUT..bila tny pendapat mak n ayah aku,dorang ok jer..cool mcm biasa..kawan aku,si cgu roslan ni dh promote suh gi..dia mmg la sgt gumbira sbb skolah tu dh dekat ngan umah dia..aku ni klu terima,terpaksa la stay kt kuartes. erm..tgk la mcm mn..bila msuk skolah 2hb tu, aku buat surat penangguhan tugas n hntr kt pengurusan SAHUT. kemudian buat surat rayuan htr kt SBP utk stay,kt BRAINS...tgu2 pny tgu, permohonan utk stay di reject...aku dh pasrah..SAHUT pn SAHUT la..dh bersedia utk ucap slamat tgl...tp bila tgk,kesungguhan sorg la kawan aku..Si cgu fakhurazi ni,yg berkobar2 nk naik SBP jumpa pengarah untuk stay kt batu rakit,aku pn mcm dpt injection yg sama...so,dia beli tiket utk fly ke cyberjaya jumpa pengarah sendiri untuk buat rayuan..on pd mlm rabu kami pon fly la dengan "everyone can fly now"....hehehe,walapon pn flight kami delayed 1 jam stgh. akhirnya kami selamat sampai juga.....

esoknya..masa utk jumpa pengarah,dpt call dr pengetua yg,terpaksa cancel appointment ngan pengarah sbb dia MC la plop...dugaan betolkn..huhuhu
so,buat appointment ngan timb.pengarah la pulok...sib baik dpt.
bila dpt jumpa ngan timb.pengarah....wah,mulut dia mmg berbisa,tp tahan jer la telinga mendengarnyer..kata la apa pon...last2 dpt gak kami stay kt BATU RAKIt...hahahha...tq puan Norlia...
so,BATU RAKIT...here i'm again....

No comments:

Post a Comment