Wednesday, January 26, 2011

Kekurangan motivasi diri!!!



mmg letih n x der motivasi diri langsung!!!


erm...hai3x....
pernah x bila bangun pagi....terasa amat malas untuk pergi kerja...
waaaa sgt mls tau..akibatnyer pg ni,pukul 7.10 br sampai skolah...n mmg pecut habis la...jarak umah n skolah lebih kurang 28km...so,it take about 25 minit utk smpai kt skolah...
dan seperti yg dijangkakan...aku sampai kt pintu pagar skolah kul 7.36pg...n pintu pagar dh tertutup...whohahahaha..pdn muka kn..mmg nmpk la kelewatan aku di pagi ini.....n aku bley tersengih2 lagi,angkat tangan kt pak guard...klu budak yg datang lmbt confirm2 kene denda kn...
n akibat kekurangan motivasi aku pg ni...aku just pakai bj kurung pg ni...walaupon hr ni ada 2 class PJK....biasanya aku memang akn pakai Track-suit. tp,entah angin apa yg melanda emosi n semangat aku pg ni...semangat aku yg biasanya berkobar2 tu..terbang di bawa angin,yg mmg kuat bertiup sejak akhir2 ini....
jd apa yg perlu dilakukan untuk mengembalikan semangat ku yg hampir hilang ini....

No comments:

Post a Comment