Saturday, January 22, 2011

mim alif kaf nun = makan ...nyum3x...

ikan tenggiri masak kicap + sambal belacan( klu x der mende mmg x sah hidup) + sup cendawan campur.....


Hari ni hr sabtu....erm,cuti la kan.....selepas seminggu berhempas pulas di sekolah.. so,apabila kt umah kita rehat la sepuasnye kn ;-))....(tidurla tu sampai tenghari)....hehehe

my ummi dh suh aku masak utk lunch tgh hari ni..erm..masak..aku ni x brp nk pandai sgt la...abah aku plop,tau jer la...klu bkn isteri kesayangan dia yg masak...mesti mkn sikit jer ni..saja nk amik hati tukang masak yg x profesional nih....x pe2...keep on trying ILYANA !!!!

so,aku buka peti tgk apa yg ada...(lps digali2..jumpa la...cendawan,taugeh,tomato,carrot n ikan tenggiri).....erm,nk masak apa erk..yg cpt dan ringkas dan mesti sedap....bab sedap ni yg aku risau skit ni....hehehe

aku decide nk msk sup cendawan campur ngan yg lain2 tu,pastu ikan tenggiri masak kicap n sambal...ok la tu.... dan lps lebih kurang 45 minit inilah hasilnya spt pic di ats...

No comments:

Post a Comment